Direct naar de contentDirect naar de footer

Ons hotel is open

Wij zijn heel blij dat we steeds meer gasten mogen verwelkomen. Zoals u wellicht weet is ons hotel nooit dicht gegaan voor overnachtingen en zijn gasten met een hotelarrangement van harte welkom om in onze restaurants te ontbijten en dineren. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Wij heten u graag persoonlijk welkom, we maken u wegwijs en we staan open voor vragen. U heeft in de lobby tevens de gelegenheid om uw handen te reinigen na uw reis.

Wij verzorgen een gastvrije incheck op 1,5 meter afstand voor u. Al onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder COVID-19. Check-in bij voorkeur alleen, we proberen hiermee onnodige drukte in de lobby te voorkomen.

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt. Ook de deurklinken, trapleuningen, liftknoppen in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt.

Overal in het hotel zijn duidelijke vloerstickers en wegbewijzering aanwezig voor een duidelijke routing.

Als u bij uw boeking nog geen restaurantreservering heeft gemaakt verzoeken wij u dat direct bij check-in te doen. Het is noodzakelijk om voor het ontbijt en diner te reserveren.

Betaling in het gehele hotel is alleen toegestaan per pin of creditcard.

Eten & drinken

Ontbijt in het restaurant

Hotelgasten kunnen gebruik maken van ons aangepaste ontbijtbuffet. Reserveren hiervoor is verplicht, u neemt hiervoor contact op met onze receptie.

Lunch
Het is niet nodig om te reserveren voor de lunch, dit mag uiteraard wel.

Diner
Zowel hotelgasten als niet hotelgasten kunnen gebruik maken van het diner. Reserveren is verplicht, hotelgasten maken een reservering via onze receptie. Niet hotelgasten kunnen een reservering maken via onze website of via onze receptie.

Hotelbar
De hotelbar is weer open.

Terras
Ons terras is geopend bij mooi weer en toegankelijk op inloop. U hoeft voor het terras geen reservering maken, het mag wel.

Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Bij uw boeking op de website of bij check-in moet u aangeven hoe laat u wilt ontbijten en dineren;
  • Wij vragen u om (verplicht) uw handen te desinfecteren
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Wij hebben met pijlen routes gemaakt in onze restaurants en wij verzoeken u deze te volgen.
  • Bij voorkeur betalen met pin of contactloos.

Live Cooking Buffet
Helaas kunnen wij op dit moment geen Live Cooking Buffet aanbieden.



Fitness & Zonnebank

Onze zonnebankruimte gesloten, onze fitnessruimte is wel weer geopend, uiteraard volgens de richtlijnen van het RIVM

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! Zowel hotelgasten als niet hotelgasten zijn weer welkom. Bij het boeken van uw hotelkamer kunt u direct uw ontbijt en diner reserveren.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van leuke arrangementen.

Kunnen we alweer vergaderen?
U kunt weer veilig vergaderen op 1,5 meter.
Wij houden rekening met gepaste afstand, bespreken samen met u een strakke planning en zullen u en uw gasten persoonlijk ontvangen, een gezondheidscheck uitvoeren en u de weg wijzen.

Kunnen we alweer deelnemen aan het Live Cooking Buffet?
Nee, voorlopig serveren wij nog geen Live Cooking Buffet

Kunnen we alweer deelnemen aan de Lazy Sunday Brunch?
Ja, vanaf zondag 19 juli kunt u weer deelnemen aan de Lazy Sunday Brunch.

Kunnen we alweer reserveren voor een High Tea, High Wine of Babyshower Arrangement?
Het is weer mogelijk om een een High Tea of een Babyshower arrangement te reserveren, uiteraard op basis van beschikbaarheid. De High Wine is vanaf 1 september weer te reserveren.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie evenals een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Veelgestelde vragen rondom het restaurant:
- Mag ik samen met iemand bij jullie aan tafel zitten die niet hoort tot mijn huishouden?
* Dat mag, maar uitsluitend met 1 persoon.

- Ik mag met mijn huishouden komen eten bij jullie, is er een maximaal aantal waaruit een de tafel mag bestaan?
* Nee, u kunt met uw hele huishouden komen eten. Hieronder vallen alleen de personen die bij u in 1 huis wonen, dus geen grootouders die elders wonen bijvoorbeeld.

- Waarmee moet ik rekening houden als ik bij jullie te gast ben?
* Bij aankomst desinfecteert u uw handen. Er is een routing aangebracht, deze moet worden gevolgd. Daarnaast is het van belang dat u te allen tijde de aanwijzingen van ons personeel opvolgt.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 4 augustus 2020