Direct naar de contentDirect naar de footer

Ons hotel is open

Ondanks de aangescherpte maatregelen vanuit de overheid kunt u zorgeloos verblijven in ons hotel. Uw veiligheid en gezondheid, en die van onze medewerkers staan hierin centraal. Wij blijven de richtlijnen van het RIVM volgen en op deze pagina vindt u alle informatie omtrent de getroffen maatregelen. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast volgens de richtlijnen van het RIVM, Veiligheidsregio Drenthe en Koninklijke Horeca Nederland. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over. Welkom!

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Voor al onze publieke en openbare binnenruimtes waarbij men staand (op een niet aangewezen plek) of lopend verblijft, geldt het dringende advies om een mondkapje te dragen (dus ook indien u langs het ontbijtbuffet loopt). Het mondkapje kan worden afgezet op de aangewezen plek. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Wij heten u graag persoonlijk welkom, we maken u wegwijs en we staan open voor vragen. U heeft in de lobby tevens de gelegenheid om uw handen te reinigen na uw reis.

Wij verzorgen een gastvrije incheck op 1,5 meter afstand voor u. Al onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder COVID-19. Check-in bij voorkeur alleen, we proberen hiermee onnodige drukte in de lobby te voorkomen.

Voor al onze publieke en openbare binnenruimtes waarbij men staand (op een niet aangewezen plek) of lopend verblijft, geldt het dringende advies om een mondkapje te dragen.

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt. Ook de deurklinken, trapleuningen, liftknoppen in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt.

Overal in het hotel zijn duidelijke vloerstickers en wegbewijzering aanwezig voor een duidelijke routing.

Als u bij uw boeking nog geen restaurantreservering heeft gemaakt verzoeken wij u dat direct bij check-in te doen. Het is noodzakelijk om voor het ontbijt en diner te reserveren.

Betaling in het gehele hotel is alleen toegestaan per pin of creditcard.

Eten & drinken

Gezien de nieuwe maatregelen van 13 oktober jl. zijn onze horeca-faciliteiten gesloten voor gasten van buitenaf. Voor hotelgasten is ons restaurant en de hotelbar wel geopend.

Ontbijt
Hotelgasten kunnen gebruik maken van ons aangepaste ontbijtbuffet. Reserveren hiervoor is verplicht, u neemt hiervoor contact op met onze receptie.

Lunch
Voor Hotelgasten is het mogelijk om te lunchen. Vanaf 11.00 uur kunt u hiervoor terecht in onze lounge. Vanaf 14.00 uur kunt u hiervoor terecht in ons restaurant. Reserveren hiervoor is verplicht, u neemt hiervoor contact op met onze receptie.

Diner
Hotelgasten kunnen gebruik maken van het diner. Reserveren hiervoor is verplicht, u neemt hiervoor contact op met onze receptie. Ons restaurant is om 22.00 uur gesloten.

Hotelbar
De hotelbar is open vanaf 14 uur voor hotelgasten. De hotelbar en lounge zijn geopend tot 22.00 uur.

Alcohol
Gezien de nieuwe maatregelen van 13 oktober jl. mogen wij na 20.00 uur geen alcohol meer schenken/verkopen. Tevens mag er na 20.00 uur buiten de hotelkamer geen alcohol meer genuttigd worden. Deze maatregelen gelden vanuit de noodverordening van de Veiligheidsregio Drenthe.

Roomservice
Er is roomservice mogelijk tot 22.00 uur

Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Bij uw boeking op de website of bij check-in moet u aangeven hoe laat u wilt ontbijten en dineren;
  • Wij vragen u om (verplicht) uw handen te desinfecteren
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Wij hebben met pijlen routes gemaakt in onze restaurants en wij verzoeken u deze te volgen.
  • Bij voorkeur betalen met pin of contactloos.
  • Voor al onze publieke en openbare binnenruimtes waarbij men staand (op een niet aangewezen plek) of lopend verblijft, geldt het dringende advies om een mondkapje te dragen (dus ook indien u langs het ontbijtbuffet loopt). Het mondkapje kan worden afgezet op de aangewezen plek.






Fitness & Zonnebank

Onze zonnebankruimte gesloten, onze fitnessruimte is wel weer geopend, uiteraard volgens de richtlijnen van het RIVM

Veelgestelde vragen

Kunnen we in het restaurant eten?
Gezien de nieuwe maatregelen van 13 oktober jl. is onze horeca gesloten voor gasten van buitenaf. Hotelgasten zijn wel welkom in het restaurant voor ontbijt en diner. Bij het boeken van uw hotelkamer kunt u direct uw ontbijt en diner reserveren.

Ook als hotelgast geldt per gezelschap een maximum van 4 personen voor ons restaurant/hotelbar. Is uw huishouden groter dan 4 personen? Dan geldt hierop een uitzondering en kunt u, indien u met meer bent, gezamenlijk gebruik maken van de faciliteiten.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen. Onze medewerkers dragen mondkapjes.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! U kunt direct boeken en ook gebruik maken van leuke arrangementen.

Kunnen we alweer vergaderen?
U kunt weer veilig vergaderen op 1,5 meter.
Wij houden rekening met gepaste afstand, bespreken samen met u een strakke planning en zullen u en uw gasten persoonlijk ontvangen, een gezondheidscheck uitvoeren en u de weg wijzen. Uiteraard houden we ons aan de nieuwe RIVM richtlijnen.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie evenals een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 15 oktober 2020