Direct naar de contentDirect naar de footer

Ons hotel is open

Wij zijn heel blij dat we steeds meer gasten mogen verwelkomen. Zoals u wellicht weet is ons hotel nooit dicht gegaan voor overnachtingen. Gasten met een hotelovernachting kunnen weer in onze restaurants ontbijten en dineren. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast volgens de richtlijnen van het RIVM. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over. Welkom!

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Wij heten u graag persoonlijk welkom, we maken u wegwijs en we staan open voor vragen. U heeft in de lobby tevens de gelegenheid om uw handen te reinigen na uw reis.

Wij verzorgen een gastvrije incheck op 1,5 meter afstand voor u. Al onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder COVID-19.

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt. Ook de deurklinken, trapleuningen, liftknoppen in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen en dragen daarnaast handschoenen.

Overal in het hotel zijn duidelijke vloerstickers en wegbewijzering aanwezig voor een duidelijke routing.

Als u bij uw boeking nog geen restaurantreservering heeft gemaakt verzoeken wij u dat direct bij check-in te doen. Het is noodzakelijk om voor het ontbijt, lunch en diner te reserveren.

Eten & drinken

Ontbijt en diner in het restaurant
Op dit moment kunnen alleen gasten met een hotelovernachting ontbijten en dineren in ons restaurant. Ontbijt en diner worden vooralsnog uitgeserveerd via uw bijzettafel. Zo is de 1,5 meter samenleving gewaarborgd, alsmede de gezondheid van gast en medewerker. Reserveren is noodzakelijk voor uw ontbijt en diner. Zo kunnen wij service, spreiding en veiligheid zorgvuldig opvolgen.

Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij tevens een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Bij uw boeking op de website of bij check-in moet u aangeven hoe laat u wilt ontbijten en dineren;
  • Voordat u het restaurant betreedt stellen wij u een aantal gezondheidsvragen;
  • Wij vragen u om (verplicht) uw handen te desinfecteren
  • Bij aankomst gelieve te wachten aan de welkomstdesk. Wij brengen u naar uw tafel.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Wij hebben met pijlen routes gemaakt in onze restaurants en wij verzoeken u deze te volgen.
  • Wij serveren uit met gepaste afstand, waarna u zelf uw bestelling kunt pakken.
  • Onze medewerkers dragen handschoenen uit hygiënisch oogpunt.
  • Bij voorkeur betalen met pin of contactloos.

Room service
Dineren of ontbijten op de hotelkamer behoort nog steeds tot de mogelijkheden. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers. Hiervoor bereken wij roomservicekosten.

Vanaf 1 juni
Vanaf 1 juni mogen we ons restaurant weer beperkt openen. Ook is ons terras weer geopend. Gasten van buitenaf zijn dan ook weer van harte welkom! Alleen wel in aangepaste vorm en reserveren is verplicht (geldt niet voor het terras) in verband met de richtlijnen van het RIVM en de beperkte beschikbaarheid.



Fitness & Zonnebank

Helaas zijn onze fitnessruimte en zonnebankruimte gesloten.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! U kunt als gast met een hotelovernachting vanaf heden weer genieten van heerlijke ontbijtjes en diners in ons restaurant. Bij het boeken van uw hotelkamer kunt u direct uw ontbijt én diner reserveren.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken, liftknoppen worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van leuke arrangementen.

Kan ik vanaf 1 juni weer komen lunchen, dineren in het restaurant of op het terras?
Vanaf 1 juni zijn gasten van buitenaf ook weer van harte welkom voor een lunch of diner in ons restaurant of op ons terras. Alleen wel in aangepaste vorm en reserveren is verplicht (geldt niet voor het terras) in verband met de richtlijnen van het RIVM en de beperkte beschikbaarheid.

Kunnen we alweer vergaderen?
U kunt vanaf 1 juni weer veilig vergaderen op 1,5 meter.
Wij houden rekening met gepaste afstand, bespreken samen met u een strakke planning en zullen u en uw gasten persoonlijk ontvangen, een gezondheidscheck uitvoeren en u de weg wijzen.

Kunnen we alweer deelnemen aan de Lazy Sunday Brunch of het Live Cooking Buffet?
Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Lazy Sunday Brunch of Live Cooking Buffet aanbieden.

Kunnen we alweer reserveren voor een High Tea, High Wine of een Babyshower Arrangement?
Vanaf 1 juli is het weer mogelijk om een een High Tea of een Babyshower arrangement te reserveren, uiteraard op basis van beschikbaarheid. De High Wine is de komende periode nog niet te reserveren.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie evenals een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers