Direct naar de contentDirect naar de footer

Ons hotel is open

Helaas zijn er weer strengere maatregelen afgekondigd en betekent dit ook voor ons als hotel een aantal wijzigingen in de service die wij kunnen/mogen verlenen. Op deze Corona pagina zullen wij de informatie bijwerken met betrekking tot alle informatie die bij ons bekend is. Veel antwoorden op uw vragen treft u hier!

Wij zijn blij dat we onze gasten nog mogen verwelkomen. Helaas wel onder zeer strenge maatregelen. Wij hebben onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

Op dit moment is het dragen van een mondkapje VERPLICHT voor alle gasten en medewerkers in de openbare ruimtes. U dient deze dus overal in het hotel te dragen, tenzij u op uw hotelkamer bent. Helaas kunnen wij u geen toegang verlenen indien u geen mondkapje draagt.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Wij heten u graag persoonlijk welkom, we maken u wegwijs en we staan open voor vragen. In de lobby zijn diverse desinfectie apparaten om uw handen te reinigen na uw reis. Wij verzorgen een gastvrije incheck op 1,5 meter afstand voor u. Al onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder COVID-19

  • Inchecken kan dagelijks vanaf 14.00 uur. Het is niet mogelijk om eerder in te checken.
  • Inchecken voor suites kan dagelijks vanaf 15.00 uur. Het is niet mogelijk om eerder in te checken.
  • Check-in bij voorkeur alleen, we proberen hiermee onnodige drukte in de lobby te voorkomen.
  • Volgt u de aangegeven routing voor in- en uitgangen.
  • Betaling in het gehele hotel is alleen toegestaan per pin of creditcard.
  • Gedurende de lockdown vragen wij een borg voor alle reserveringen.

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van de deuren, trapleuningen, liftknoppen in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt.

Om besmettingen zoveel mogelijk te beperken, is het niet toegestaan om met 3 of meer volwassen personen in een hotelkamer te verblijven in Hotel Assen. Helaas kunnen wij dan geen 1,5 meter afstand tussen ieder waarborgen. Personen in hetzelfde huishouden, zoals gezinnen, en kinderen zijn hiervan uitgezonderd. Indien u alsnog een reservering maakt voor 3 of meer volwassen personen die niet uit één huishouden komen, dan zijn wij genoodzaakt om de reservering te annuleren.

Eten & drinken

Onze restaurants zijn gesloten t/m 27 april 2021.

Ontbijt
Het ontbijt verzorgen wij in de vorm van een afhaal ontbijtpakket. Het ontbijtpakket kan tussen 07.00-10.00 uur afgehaald worden in het restaurant. Indien u verblijft in een suite kunnen wij het ontbijt ook tot aan uw kamerdeur brengen tegen een meerprijs van € 7,50 per bestelling.

Lunch
De lunch verzorgen wij in de vorm van een afhaal lunchpakket. U kunt deze bestellen en afhalen bij de receptie op het door u gewenste tijdstip.

Diner
Wij bieden een diner in take away vorm aan. Wij bieden u de mogelijkheid uw bestelling bij ons restaurant af te halen (om daarna op de kamer te nuttigen). Tegen een meerprijs van € 7,50 bezorgen wij uw bestelling tot aan uw kamerdeur met inachtneming van de RIVM richtlijnen. De gerechten kunt u bestellen middels de QR code op uw hotelkamer. Dit kan tussen 16.00 - 21.00 uur. Na 20.00 uur is het niet meer mogelijk om alcoholische dranken te bestellen/af te halen.

Hotelbar/terrassen
De hotelbar en de terrassen zijn gesloten t/m 27 april 2021

Roomservice
Roomservice is op dit moment niet mogelijk voor alle kamers in verband met de maatregelen die gelden.

Zalen

Wij verwelkomen u graag voor uw zakelijke en noodzakelijke bijeenkomst. Tot 30 personen is dit mogelijk.Hieronder treft u de benodigde informatie aan. De veiligheid voor ons personeel en onze gasten staat voorop.

Een veilige meeting, wij vragen uw aandacht!

  • Wij heten u, als contactpersoon, van harte welkom bij onze hotelreceptie op de begane grond.
  • Onze vergaderzalen zijn aangepast zodat er 1,5 meter afstand is.
  • Bij de entree en op meerdere punten verzorgen wij desinfectie voor de handen.
  • Algemene schoonmaak en desinfectie van contactoppervlakken als liftknoppen en trapleuningen gebeurt meerdere keren per dag.
  • Onze medewerkers wassen achter de schermen continu de handen met desinfectiezeep en dragen mondkapjes.
  • Van der Valk Hotel Assen volgt de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid.

Wat verwachten wij van u?

Graag zien wij voorafgaand aan uw bijeenkomst, de volgende details van u tegemoet betrekking hebbende op uw reservering:

  • De juiste aankomsttijd en vertrektijd van uw gezelschap. Daar wij verwachten dat uw gasten gedoseerd binnen komen in de zaal en gedoseerd de zaal verlaten. (Denkt u hierbij ook aan de aankomst van uw organisatoren, rekening houdend met een eventuele opbouwtijd)
  • Indien op rekening betalen niet mogelijk is; Betalingen graag alleen per creditcard of per pin.

Fitness

Onze fitnessruimte is gesloten t/m 27 april 2021.

EXTRA HUISREGELS GEDURENDE CORONA PERIODE

In ons hotel en restaurant gelden strikte maatregelen om u, onze andere gasten en onze medewerkers een veilig en gastvrij verblijf te verzorgen. Om die reden verzoeken wij u om de volgende regels na te leven:

1.Het hotel hanteert een strikt beleid op het gebied van hygiëne en veiligheid. Dit wordt ook op diverse plekken in het hotel aangegeven en/of u wordt hierop gewezen door onze medewerkers. U dient zich aan dit beleid te houden en ook instructies van de medewerkers op dit gebied op te volgen. In het bijzonder:

  • te allen tijde 1,5 meter afstand houden van andere gasten en personeel;
  • bij verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging vanaf 38 graden Celsius thuisblijven of – indien de klachten tijdens uw verblijf/bezoek optreden – het hotel verlaten;
  • thuisblijven indien een huisgenoot verkoudheidsklachten en koorts en/of benauwdheidsklachten heeft of heeft gehad waardoor u volgens de maatregelen van de overheid ook gedwongen in quarantaine moet blijven;
  • de overige maatregelen zoals in het hotel aangegeven opvolgen.

2. Indien een gast zich niet houdt aan (één van) de maatregelen of een instructie van het personeel op het gebied van hygiëne, veiligheid en routing niet opvolgt, is het hotel gerechtigd om u te gebieden het pand te verlaten en/of u de toegang te ontzeggen. Het hotel is voorts gerechtigd om eventuele schade te verhalen bij niet-naleving van deze Covid-19 (Corona) regels.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 16 april 2021